Aryagroup
Aryagroup

آشنايي با دانشگاه ويلفرد لوريه در كانادا

در شهر واترلو در استان...

اين دانشگاه تا پيش از سال ۱۹۷۳ به افتخار هفتمين نخست وزير كانادا در ويلفويه لوريه به اين نام خوانده شود

دانشگاه Waterloo Lutheran نام داشت

دانشگاه ويلفريد لوريه يك دانشگاه پژوهش محور است كه بيش از ۲۰ انستيتو به مركز تحقيقاتي دارد دانشگاه در زمينه ها و رشته هاي مختلفي همچون علوم حقوق و رياضيات و فلسفه هنر و اقتصاد علوم كاربردي علوم سياسي حسابداري بيزينس علوم اجتماعي مردم شناسي باستان شناسي ارتباطات روزنامه نگاري علوم كامپيوتر و روانشناسي ست

و در هر سال تحصيلي در اين رشته ها و بسياري رشته هاي ديگر بيشتر از صدها مدرك اعطا مي كند مدرسه بيزينس اين دانشگاه از طرف موسسه Association to Advance Collegiate Schools of Business AACSB تاييد شده است.

دوره هاي كار اجتماعي اين دانشگاه ... از سوي انجمن تحصيلات كار اجتماعي كانادا داراي تاييديه است دانشگاه سال تحصيلي نزديك به هزار دانشجوي بين المللي را از ۸۰ كشور گوناگون پذيرش مي كند و در مجموع ميزبان بيش از ۱۹۵۰۰ دانشجويي بين المللي از سراسر جهان است دانشگاه همچنين با دانشگاه هاي مختلفي از همه ي جهان داراي قرارداد همكاري است

يكي يكي از افتخارات دانشگاه ويلفرد لوريه روي آن است كه نزديك به ۹۸ درصد از فارغ التحصيلانش يا جذب بازار كار شده و مشغول به كارند و يا در مقاطع بالاتر ادامه تحصيل مي دهند براي آگاهي از موارد و جزئيات بيشتر درباره اين دانشگاه به وبسايت رسمي آن به نشانيwww.wlu.caمراجعه كنيد(برود در آخر)

دانشكده هاي دانشگاه  Wilfrid Laurier عبارتند از

  • دانشگاه داراي
  • دانشكده علوم
  • دانشكده علوم اجتماعي و انساني
  • دانشكده آموزش
  • دانشكده هنر
  • دانشكده هنرهاي آزاد
  • دانشكده موسيقي
  • دانشكده مطالعات تحصيلات عالي و ... دكترا
  • دانشكده كار اجتماعي
  • مدرسه سياست بين الملل
  • مدرسه اقتصاد و بيزينس

دانشگاه ويلفرد لوريه درمجموعه يا پرديس بسيار بزرگ در شهر هاي برنتفورد و واترلو دارد همچنين دو پرديس كوچكتر نيز در شهرهاي كيچز و تورنتو مجموعه واترلو به عنوان بزرگترين و اصلي ترين پرديس در اين دانشگاه داراي دانشكده هاي هنر موسيقي علوم و تحصيلات و مطالعات تكميلي مدرسه اقتصاد لازاريديس و مدرسه بيزينس است.

در مجموعه برنتفورد دانشكده‌هاي علوم اجتماعي و انساني در مجموعه ي كيچز دانشكده ي كار اجتماعي جاي گرفته است. رويداد هاي مختلف و گوناگوني نيز در پرديس تورنتو برگزار مي شود مانند برگزاري دوره هاي MBA ورك شاپ، ميزگرد ها و شب شعر.

شرايط پذيرش و تحصيل...

شرايط كلي پذيرش در اين دانشگاه به اين روش است كه دانشجو بايد ۶۰  درصد از نمرات واحدهاي مشخص شده در مقطع قبلي را كسب كرده باشد.

همچنين داشتن مدرك زبان معتبر با نمره تعيين شده از الزامات پذيرش دانشجو است.

پذيرش در اين دانشگاه با نرخ ۸۹ درصد نشان مي‌دهد پذيرفته شدن در آن براي دانشجوياني كه حداقل شرايط مورد نياز را دارا هستند چندان سخت و دشوار نيست.

براي اپلاي شدن در اين دانشگاه بايد به صورت آنلاين اقدام كرد و با پرداخت ۱۲۵ دلار براي اپليكيشن في و ورود به آن مراحل ثبت نام را آغاز كرد.

مدارك مهم و مورد نياز

  • پاسپورت معتبر ۲-مدرك زبان ۳- رزومه ۴- انگيزه نامه ۵- مدرك و ريزنمرات مقطع قبلي ۶- توصيه نامه ۷- مدرك هاي مالي ۸- سابقه ي كار(در صورت نياز براي تحصيلات تكميلي) ۹- مدرك GRE يا GMAT در صورت نياز ۱۰- مقاله چاپ شده(براي مقطع دكترا) چنانچه دانشجوي نمره مورد نظر در زبان انگليسي را كسب نكرده باشد اما از نظر علمي و اكادميك مورد پذيرش دانشگاه باشد مي تواند پيش از تحصيل در مقطع اصلي در دوره زبان خود دانشگاه شركت كرده و اين شرط را به انجام برساند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در اين مورد اينجا مراجعه نماييد.

 

ايجاد فرصت هاي كاري پس از تحصيل

دانشگاه براي ورود فارغ التحصيلان به بازار كار چاره‌اي انديشيده تا ياري رساندن به دانشجويان در هر مقطع و رشته اي باشد بدين روي با راه اندازي يك مركز كسب و كار در دانشگاه توانسته است براي همه دانشجويان از آغاز تحصيل تا سال اول تا سال پايان تحصيلات خدمات ويژه ارائه كند تا دانشجويان از ابتدا به آينده شغل خود و شرايط بازار كار و ورود به آن آشنايي كامل داشته باشند و پس از فارغ تحصيل دچار سرگرداني نشوند.

وجود كارشناسان و متخصصان حرفه‌اي در اين مركز توانسته است كمك قابل توجهي به دانشجويان و فارغ‌التحصيلان كند از اين رو پيشنهاد مي شود دانشجويان در هر مقطع تحصيلي حتماً به اين مركز مراجعه كنند و از خدمات اين مركز براي بالا بردن رزومه كاري خود استفاده كنند.

خدمات دانشگاه

1- خدمات دانشجويي

2- خدمات اسكان

3- خدمات ICT

4- خدمات كتابخانه

5- خدمات پزشكي

مركز خدمات دانشجويي: خدمات اين مركز شامل زمينه هاي بسيار گوناگوني است از دادن دستورالعملهاي روش هاي آموزش براي دانشجوياني كه در رشته‌هاي دشوار تحصيل مي‌كنند تا كمك در رشد و تقويت مهارتهاي يادگيري و نوشتاري همچنين اين مركز در زمينه كمك به دانشجويان داراي معلوليت از همه توان خود استفاده مي كند تا شرايط راحتي را براي اين دانشجويان مهيا كنند.

۲- مركز خدمات اسكان: اسكان دانشجويان به ويژه دانشجويان بين المللي يكي از مهم‌ترين مسائل در دوران تحصيل است اين مركز با دارا بودن اقامتگاه هاي خوبي كه در درون محوطه دانشگاه اند يا نزديك به آن توانسته است شرايط بسيار مناسبي براي هماهنگ شدن و آشنا شدن دانشجويان با شرايط و محيط زندگي دانشجويان كنار ديگر را فراهم كند

۳- مركز خدماتICT: اين مركز داراي ميز خدماتي است كه با تكنولوژي هاي به روز ارتباطات و اطلاعات ساماندهي شده است تا مركز ارتباطي باشد براي انتقال اطلاعات مديريت بحران و درخواست هاي خدماتي از سوي دانشجويان.

۴- مركز خدمات كتابخانه: جايگاهي است كه به عنوان يك مركز فرهنگي و علمي با پيوند ميان تحقيقات و مقالات و مباحث آكادمي باعث رشد خلاقيت و سازندگي دانشجويان مي‌شود.

خدمات پزشكي: مركز ما اهميتي كه دانشگاه براي سلامت جسم و ذهن دانشجويان قائل است به دانشجويان از نظر سلامت تن و جسم و ذهن و روان خدمت رساني مي كند تا دانشجويان در صورت نياز مشاوره‌هاي سلامت و حمايت هاي عاطفي و رواني بتوانند از خدمات خوب آن بهره مند شوند و با ذهني و جسمي سالم ادامه تحصيل دهند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در اين مورد اينجا مراجعه نماييد.

 

اقامتگاه هاي دانشجويي:

براي اطلاع كامل از موارد و انواع اقامتگاه هاي دانشجويي در كانادا به اينجا (لينك مقاله) مراجعه كنيد.

اقامتگاه هاي دانشجويي در دانشگاه ويلفرد لوريه دو دسته اند كه درون محوطه يا بيرون از محوطه دانشگاه اند، اقامتگاههاي Off campus و On campus

On-campus اين اقامتگاه ها مستقيم توسط دانشگاه مديريت مي‌شوند و شامل ۱۵ ساختمان مسكوني است كه درون محوطه دانشگاه جاي گرفته‌اند و به دانشجويان در مقاطع كارشناسي و پايين‌تر از آن خدمات اقامتي ارائه مي دهند.

براي اطلاعات بيشتر در مورد اين اقامتگاه مي‌توانند به نشاني اينترنتي

www.wlu.ca/future-students/undergraduate/residence/index.html?ref=lifeat-laurier%2Fresidence%2Findex.html

مراجعه كنيد.

Off campus اين نوع از اقامتگاه‌ها آپارتمان‌هاي اجاره‌اي هستند كه در نزديك دانشگاه جاي گرفته اند، آپارتمان ها به شكل سوئيت (بدون  اتاق) يا اقامتگاه هاي سه يا چهار اتاقه با آپارتمان هاي اشتراكي است. اين آپارتمان ها به صورت مبل اند و داراي سيستم تهويه مركزي اينترنت‌رايگان و آشپزخانه است، براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  www.themarq.ca/cities/waterloo

www.kijiji.ca/b-room-rental-roommate/ontario/waterloo-student-housing/k0c36l9004

https://search.renthero.ca/

مراجعه كنيد

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در اين مورد اينجا مراجعه نماييد.

 

هزينه تحصيل:

دانشگاه ويلفرد لوريه براي دو ترم تحصيل دانشجويان مبلغي ميانه ۴۱ هزار دلار تا ۴۹ هزار دلار تخمين مي زند كه شامل موارد زير است.

  • شهريه: ۳۱/۹۳۰ - ۲۷/۸۶۰ $
  • هزينه هاي دانشجويي: ۲/۲۸۵ - ۲/۰۵۱ $
  • كتاب و ملزومات ديگر ۱/۰۰۰ $
  • اقامت در واترلو: ۹/۱۴۱ - ۵/۴۲۳ $
  • اقامت در برتفورد: ۷/۵۳۸ - ۷/۰۳۴ $
  • غذا و خوراك در واترلو ۵/۹۸۵ - ۲/۳۰۷
  • غذا و خوراك در برنتفورد ۸۴۰
  • خريد خواروبار از سوپرماركت ۲/۴۰۰
  • مجموع هزينه ها ۴۹/۳۳۸ - ۴۱/۰۴۱ دلار

بورسيه تحصيلي:

دانشگاه كمك هزينه هايي براي دانشجويان بين المللي در نظر گرفته است كه رايج ترين آنها عبارت است از

  • Farouk and Dawn Ahamed International Student Scholarship
  • The Walter Metzger Memorial Bursary Fund
  • Students’ Union International Student Awards
  • Inspiring Lives Scholarships
  • Entrance Scholarships
  • Upper-Year Scholarships

 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در اين مورد اينجا مراجعه نماييد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۷:۲۸ ] [ Aryagroup ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی