Aryagroup
Aryagroup

امن ترين شهرهاي استراليا

 

با معرفي 10 شهر از امن ترين شهر هاي استراليا ميتوانيد بهترين حالت و احساس از نظر امنيت در سفر به يك كشورديگر را احساس كنيد.

استراليا به طور كلي در مقايسه با ساير كشورها  ، مكان امني محسوب مي شود از خانه ي اپرا گرفته تا سواحل بي شمار، استراليا مقصدي فوق العاده براي سفرهاي تحصيلي و تفريحي براي هر سن و سالي است . اگر قصد مهاجرت به تنهايي يا با كودكان خود به اين كشور را داريد امنيت داراي اهميت بيشتر خواهد شد كه در استراليا امن ترين شهرها شهرت جهاني دارند.

 

امن ترين نقاط استراليا

10 – سيدني

سيدني به عنوان معروف ترين شهر استراليا يكي از مقاصد امن گردشگري براي همه ي افرادي است  كه قصد جهان گردي دارند. اين شهر كه در ليست 10 شهر امن جهان قرار گرفته است داراي قوانين حمل اسلحه بسيار سختگيرانه ايست و احتمال بسيار كمي وجود دارد كه در سيدني از شما جيب بري و يا  كلاه برداري شود.  بنابراين مي توانيد به تنهاييي و يا با دوستانتان بدون هيچ نگراني از اين شهر بازديد نماييد. از اجراهاي زنده گرفته تا پارك هاي متعدد. سيدني هميشه داراي جذابيت هايي است كه با امنيت بالاي شهر دلپذير تر خواهد شد.

 

9- ملبورن

ملبورن به عنوان مركز ايالت ويكتوريا، دومين شهر بزرگ استراليا مي باشد و يكي از امن ترين شهر ها براي سفري بي نظير است با مردماني مهربان و  گرم كه در كمك كردن دريغ نخواهند داشت و فعاليت هاي تفريحي زياد همچون موزه ها و گالري هاي هنري تا بازار هاي رو باز  و محلي. ملبورن بر خلاف شهر هاي بزرگ توريستي ديگر مانند پاريس يا نيويورك، وقتي براي اولين بار به ملبورن سفر مي كنيد نگران اعتماد به مردم اين شهر نخواهيد بود.

 

8 – نيو ساوث ولز

نيو ساوث ولز واقع در ساحل شرقي استراليا به NSW شناخته مي شود و به عنوان يكي از مناطق استراليا كه مردم آن بسيار خونگرم و صميمي هستند معروف است. از آنجايي كه اين ايالت در كنار آب قرار دارد، آب و هوا تقريبا هميشه با نسيم ملايمي همراه بوده و بسيار مطبوع است ، براي لذت بردن از اين مكان بايد هميشه به اخطار هاي هواشناسي در مورد آب و هوا و موج هاي سنگين و جزر و مد توجه كنيد و امنيت سواحل و شنا كردن در آب را مد نظر بگيريد تا سفري بي نظير را تجربه نماييد.

 

7 – بندر Fairy

Port Fairy واقع در جنوب غرب ايالت ويكتوريا ، دقيقا در مكاني كه رودخانه ي Moyne به اقيانوس جنوبي مي ريزد، يك شهر ساحلي كوچكي  است.  اين بندر به دليل مجاورت با آب، در همه ي اين سال ها رونق بسياري داشته است و اگر علاقمند به فعاليت هاي آبي هستيد اما علاقه ي زيادي به شنا در اقيانوس نداريد، اين بندر مكان مناسبي براي قايقراني هاي آرام يا گلف در كنار ساحل است.

بندر Fairy در سال 1853 تاسيس شده كه در آن كشاورزي به وفور جريان دارد و قطعا با اقامت در آن به گله هاي گاو و گوسفند برميخوريد و يك تجربه متفاوت خواهيد داشت.

 

6 – خليج Apollo

اولين مكان در استراليا براي بازديد  و مختص عاشقان غذاهاي دريايي و ماجراجويي ، Apollo Bay مي باشد. مي توانيد  با هنگ گلايدينگ، چتر بازي يا كوهنوردي هاي ملايم و پياده روي در سواحل آرام و تپه هايي كه روستا را احاطه كرده اند، به ماجراجوي بپردازيد ولي با وجود  حيات وحش طبيعي اي در سراسر روستا ، بايد مراقب مار ها و آتش سوزي احتمالي باشيد.

 

5 – ويكتوريا

ويكتوريا با تاريخچه اي بسيار غني ، مكاني سرشار از فرهنگ ، امنيت و زيبايي از ساحلي بودن آن تا معماري كلونيال، در استراليا است.

تورهاي قايق راني ، پياده روي در حيات وحش ، غذا هاي لذيذ، فرهنگ بومي و درياچه ها و سواحل زيبا ، ويكتوريا را با سرعت زياد زندگي در سيدني بسيار متفاوت كرده و مقصدي بسيار مناسب براي سفر خانوادگي است.

 

4 – كويينزلند

با چك كردن آب و هوا و همراه داشتن ضد آفتاب مي توانيد  به محبوب ترين و امن ترين نقطه براي گردشگري و سومين ايالت پر جمعيت استراليا يعني Queensland – كويينزلند -  كه به "ايالت آفتابي" معروف است،سفر كنيد. در اين ايالت كه در شمال شرقي استراليا قرار گرفته است، مي توانيد Great Barrier Reefs را ببينيد كه بزرگترين تپه هاي دريايي مرجاني در جهان هستند.

 

3 – Beechworth

افرادي كه دوست دارند با فرهنگ هاي محلي استراليا آشنا شوند بايد به شهر كوچك و تاريخي Beechworth واقع در شمال شرق ويكتوريا كه داراي جمعيت كم ، مكاني آرام ، امن و راحت است سفر كنند.

مي توانيد از زندگي شهري فاصله گرفته و تجربيات هيجان انگيزي از ديدن ساختمان هاي اين شهر كه به دهه ي 1850 بر مي گردند و به خوبي حفظ شده اند و همچنين  مناظر كوهستاني و دوچرخه سواري در كوهستان ها تا مناظر جنگلي آن داشته باشيد.

 

2 – تاسماني

تاسماني واقع  در ساحل جنوب شرقي استراليا ازسمت افراد محلي اش "ايالت جزيره اي وحشي" ناميده مي شود. ايالتي جزيره اي از سرزمين هاي اصلي استراليا به حساب نمي آيد ولي مكاني فوق العاده و امن براي ديدن است.

اگر به حيوانات علاقه داريد حتما به اين منطقه سفر كنيد زيرا كه در حين بازديد از جزيره ممكن است  به حيوانات وحشي و يك حس متفاوت و هيجان انگيز بر بخوريد. تاسماني با جمعيت تنها 500 هزار نفر، مكاني آرام و با فرهنگ غني است.

 

1- بندر Douglas

Port Douglas شهر ساحلي كوچكي در كويينزلند است كه در رتبه ي سوم ليست 100 شهر برتر استراليا در مجله ي Australian Traveller  قرار دارد. با آب و هواي گرمسيري در تمام طول سال، اين بندر به يك مكان توريستي و مقصدي براي دور شدن از شهر براي خود استراليايي ها معروف شده است. The Great Barrier Reef از اين بندر نيز قابل دسترسي است و همچنين قديمي ترين جنگل باراني (Rainforest) جهان Daintree. 

منبع : آريا

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۱:۲۷ ] [ Aryagroup ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی