Aryagroup
Aryagroup

گروه هشت استراليا (Group of Eight)

دانشگاه ملي استراليا دانشگاه ملبورن دانشگاه سيدني دانشگاه آدلايد دانشگاه وسترن استراليا دانشگاه كويينزلند دانشگاه موناش و دانشگاه unsw سيدني ۸ دانشگاه برتر و پيشروي تحقيقاتي در استراليا هستند كه گروه ۸ (Go8)  را تشكيل داده اند. در سال ۱۹۹۹ به عنوان يك مجموعه يا كمپاني تاسيس شده است مركز اين مجموعه در پايتخت كشور استراليا كانبرا جاي دارد. تمركز و هدف گروه هشت بر اساس توسعه و اجراي سياستهاي بلندمدت تحصيلات عالي و تحقيقات پايدار ملي و همكاري‌هاي پژوهشي بين المللي ايجاد شده است. فرصت هاي تحقيقاتي گسترده ارتباط فراوان صنعتي و رنكينگ بالا باعث شده است اين دانشگاه‌ها گزينه‌هايي برجسته و ارزشمند باشند براي دانشجوياني كه استراليا را براي تحصيل انتخاب كرده‌اند. خوب است بدانيد تمام برندگان نوبل استراليايي به نوعي با اين دانشگاه‌ها در ارتباط بوده‌اند.

معرفي دانشگاه هاي عضو گروه هشت

دانشگاه ملي استراليا

در سال ۱۹۴۶ آغاز به كار كرده است اين دانشگاه به خاطر شيوه هاي آموزش و تحقيقات منحصر به فردش معروف شده است اين دانشگاه هميشه در رده‌بندي جهاني استخدام پذيري بعد از فارغ التحصيلي رتبه هاي بالا كسب كرده است تربيت فارغ التحصيلاني با مهارت هاي فردي و تكنيكي از شاخص هاي ديگر اين دانشگاه است بيشتر از ۹۵ درصد از تحقيقاتي كه در اين دانشگاه انجام پذيرفته است بر صنايع مهم در سراسر جهان تاثير گذاشته و از اين نظر در جهان شناخته شده است.
 نمونه اي از رده بندي هاي اين دانشگاه :
رتبه يك در استراليا و ۲۹ در جهان بر اساس رده بندي Qs دارد
 رتبه دو در استراليا و ۵۰ در جهان بر اساس رده بندي THE

دانشگاه وسترن استراليا:

اين دانشگاه در سال ۱۹۱1 تاسيس شده است كه امروزه در بين يك درصد دانشگاه‌هاي برتر جهان جاي دارد پرديس اصلي‌اش در شهر پرث قرار گرفته است در سال ۲۰۱۸ به خاطر نرخ پايين نسبت دانشجو به استاد پنج ستاره در رتبه Good Universities Guide 2018 بندي كسب كرد
 نمونه‌اي از دسته‌بندي‌هاي دانشگاه وسترن استراليا
رتبه ۷ در استراليا و ۸۶ در جهان در رده بندي Qs
 رتبه ۸ در استراليا و ۱۳۱ در جهان در رده بندي ،THE

دانشگاه موناش :

در سال ۱۹۵۸ شروع به كار كرده است و دومين دانشگاه قديمي ايالت ويكتورياست.يك دانشگاه دولتي تحقيقات محور است 4 پرديس در ايالت ويكتوريا و 1  پرديس در كشور مالزي، يك مدرسه تحصيلات تكميلي و تحقيقاتي در بمبئي، يك مدرسه تحصيلات تكميلي در چين و يك مركز تحقيقاتي و آموزشي در ايتاليا دارد. اين دانشگاه پذيراي دانشجوياني از ۱۷۰ كشور جهان است و در سطح جهاني يك دانشگاه معتبر براي كسب مهارت هاي تكنيكي و رشد فردي براي موفقيت هاي بين المللي شغلي محسوب مي‌شود.
نمونه‌اي از رده بندي هاي اين دانشگاه
رتبه ۶ در استراليا و ۵۸ در جهان در رده بندي QS
 رتبه ۶ در استراليا به ۷۵ در جهان در رده بندي THE


دانشگاه آدلايد : در سال ۱۸۷۴ در شهر آدلايد تاسيس شده است نزديك به ۸ هزار دانشجوي بين‌المللي و ۲۰۰ برنامه آموزشي و تحصيلي در مقاطع مختلف دارد. كيفت تحصيل و تدريس در اين دانشگاه را 5 نفر برنده جايزه نوبل كه از اين دانشگاه فارغ التحصيل شده اند به خوبي نشان مي دهد.
نمونه‌اي از رده بندي هاي اين دانشگاه
رتبه 8 در استراليا و 106 در جهان در رده بندي QS
 رتبه 7 در استراليا به 120 در جهان در رده بندي THE

دانشگاه unsw سيدني:

در سال ۱۹۴۹ در شهر سيدني تاسيس شد امروزه داراي ۸ پرديس و دانشكده ۴۷ مدرسه و 125 مركز داخلي و خارجي است. اين دانشگاه داراي تحقيقات پيشگام به ارتباط هاي موثر و قوي صنعتي است بدين خاطر كارفرمايان در استراليا فارغ التحصيلان اين دانشگاه را بهترين گزينه براي استخدام مي‌دانند
نمونه رده بندي دانشگاه
رتبه ۴ در استراليا و ۴۳ در جهان در رده بندي كيو اس
 رتبه ۵ در استراليا و ۷۱ در جهان در رده بندي THE

دانشگاه سيدني:

در سال ۱۸۵۰ آغاز به كار كرده است دانشجوياني از بيش از ۱۳۶ كشور مختلف را در شش پرديس و سه مدرسه خود پذيرش كرده است از اين نظر به راستي يك دانشگاه بين المللي در جهان است .كتابخانه اصلي اين دانشگاه با بيش از ۵۰2 ميليون كتاب كتاب هاي الكترونيكي و مقاله يك كتابخانه شناخته شده دانشگاهي است.

دانشگاه در رده بندي Qs رتبه ۳ در استراليا 42 جهان
 و در رده بندي THE  رتبه ۳ در استراليا و ۶۰ در جهان كسب كرده است.

دانشگاه كوئينزلند

اين دانشگاه در سال ۱۹۰۹ تاسيس شده است در اين دانشگاه بيش از ۱۵۴0۰ دانشجوي بين المللي از 141 كشور جهان در حال آموزش و تحصيل اند. مراكز آموزشي اين دانشگاه در سطح جهان به عنوان مراكزي كارآمد و موثر معروف و شناخته شده‌اند مانند مركز داروسازي استراليا، مركز بهداشت دهان و دندان و مركز تحقيقات بويينگ
نمونه رده بندي دانشگاه
رتبه ۵ استراليا و ۴۷ جهاني در رده بندي كيو اس
 ۴ در استراليا 66جهاني در رده بندي THE

رنكينگ و رتبه بندي دانشگاههاي گروه ۸ (Go8)

دانشگاههاي گروه ۸ هميشه در ميان دانشگاه هاي استراليا داراي بالاترين رده بندي هاي جهاني اند. دانشگاه هاي اين گروه در رده بندي هاي Qs ،THE، ARWU در بين ۱۵۰ دانشگاه برتر جهان داراي رتبه اند.و 7 دانشگاه از اين گروه در اين رده بندي ها در ميان ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.

تحقيقات در (Go8)

اين گروه در هر سال نزديك به ۶ ميليارد دلار صرف هزينه هاي تحقيقاتي مي كند كه از اين مبلغ بيش از ۲ ميليارد تنها در تحقيقات خدمات پزشكي و بهداشتي به كار برده مي شود اين گروه بيشترين سهم در ارائه تحقيقات در سطح بالاتر از استاندارد جهاني دارد به گونه‌اي كه ۹۹ درصد از تحقيقات اين گروه در سطح جهاني يا بالاتر از آن قرار دارد

اقتصاد استراليا و گروه هشت

بر پايه گزارش London Economics در سال ۲۰۱۸ گروه 8 سالانه معادل 6604 ميليارد دلار در اقتصاد استراليا تاثير گذاشته است اين مبلغ نشان دهنده تاثير بسيار زياد اين گروه بر اقتصاد استراليا است اين گروه از ۵۰ هزار شغل پشتيباني مي‌كند و از طريق دانشجويان بين المللي خود بيش از ۷۳ هزار شغل را حمايت مي كند. بازاري كه دانشجويان بين المللي گروه 8 در اختيار گرفته اند نزديك به ۱۸ ميليارد دلار در اقتصاد استراليا گردش مالي ايجاد كرده است.

دانشجويان در گروه ۸

دانشگاه هاي اين گروه خود را متعهد به شكوفايي و پيشرفت دانشجو مي‌دانند و اين تعهد را به اثبات رسانده اند گروه ۸ بيشتر از 3۸۰ هزار دانشجو را در خود جاي داده است و آموزش مي دهد و در سال نزديك به ۹۶ هزار دانشجو از گروه هشت فارغ‌التحصيل مي‌شوند. بيش از ۵۰ درصد پزشكان دندانپزشكان و دامپزشكان، ۵۵ درصد متخصصان علوم ،بيشتر از ۴۰ درصد از فارغ التحصيلان رشته هاي مهندسي در استراليا را آموزش داده است. اين گروه بيشتر از ۱۰۰ هزار متقاضي بين المللي از ۲۰۰ كشور گوناگون در جهان را پذيرش مي‌كند و مورد آموزش قرار مي‌دهد  به گونه اي كه از هر دانشجويي بين المللي يك نفر در دانشگاه‌هاي اين گروه تحصيل مي‌كند.

 

منبع: آريا گروپ

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۰:۰۷ ] [ Aryagroup ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی